Heb je een vraag over een aankoop of fotoshoot? Mogelijk vind je hier het antwoord. Is het antwoord niet te vinden? Neem dan contact op via WhatsApp of gebruik het contactformulier.
Bestellen
Is het product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina, onder prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de bestelknop. Het is niet verplicht om een account aan te maken. Reken je bestelling af en je krijgt bericht over de voortgang van je bestelling.
Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Kan ik ook zakelijk bestellen?
Ja, op de factuur staat echter geen btw. Wil je een groot aantal (meer dan 5) foto's bestellen? Neem dan contact op voor een passende offerte.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Online betaal je met veilig en snel met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard) en Apple Pay. Je kunt ook een cadeauboncode gebruiken als je die hebt. Voer bij je bestelling de code in. De code zal automatisch het eindbedrag aanpassen.
Kan ik een bestelling terugsturen?
Omdat alle bestellingen maatwerk zijn, is het niet mogelijk een bestelling te retourneren. Uiteraard is dat wel het geval wanneer de bestelling beschadigd is. Ondanks zorgvuldige kwaliteitscontrole en goede verpakking kan er altijd iets mis gaan. Neem contact op en we zoeken samen een passende oplossing.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Het kan soms even duren voordat je een bevestiging van je order ontvangt. Iedere bestelling wordt namelijk met de hand gecontroleerd. Controleer ondertussen of de betaling gelukt is via online bankieren. Controleer ook je spam-box. Neem gerust contact op om de status van je order na te vragen.
Ik heb een kortingscode of cadeaukaart ontvangen. Hoe betaal ik daarmee?
Voeg de gewenste producten toe aan je bestelling. Tijdens het afrekenen kan de code ingevoerd worden. Het eindbedrag zal automatisch worden aangepast.
Bezorgen
Via welk transportbedrijf wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling zal via PostNL worden aangeboden op het afleveradres van jouw keuze. Het is mogelijk om te kiezen voor levering aan huis, op het werk, of bij een PostNL afhaalpunt. Het voordeel van een afhaalpunt is dat je niet hoeft te wachten op de bezorger. Een afhaalpunt is altijd dichtbij en heeft vaak ruime openingstijden.
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bestellingen met een waarde van boven de 70 euro betaal je geen verzendkosten. Onder de 70 euro betaal je een bijdrage van 5 euro. De bezorgkosten worden automatisch berekend bij het afrekenen. Voor Duitsland en Frankrijk is het vaste tarief €12,95.
Past mijn pakket door de brievenbus?
In een aantal gevallen past je pakket door de brievenbus. Bestel je een afdruk van het formaat A4 of kleiner? Dan ontvang je het pakket in de brievenbus, tenzij je kiest voor het bezorgen op een afhaalpunt. Grotere foto's worden op de meest verantwoorde manier verpakt. Grote foto's worden opgerold verzonden in een koker. Signature Editions ontvang je altijd in een speciale verpakking.
Wat is de levertijd?
De levertijd bedraagt minimaal twee werkdagen. Iedere bestelling wordt met de hand verwerkt. Sommige afdrukken worden gemaakt op bestelling. Het papier moet goed droog zijn voordat de foto verpakt kan worden. Kies je gewenste leverdatum tijdens het afrekenen. We doen er alles aan om je bestelling op deze datum bij je te bezorgen. Lukt dat niet? Dan nemen we altijd contact met je op om een nieuwe bezorgdatum in te plannen.
Fine Art Prints
Kan ik een fotolijst (mee)bestellen?
Via de Art Gallery bieden we geen fotolijsten aan. Er is zo veel keuze! Voor een mooie fotolijst van goede kwaliteit, raden we BGA (www.bga.nl) aan. Ze hebben fotolijsten in alle soorten en maten, van landelijk tot industrieel. De lijsten zijn eenvoudig te bestellen op basis van het papierformaat (18x13, A4, A3, A3+). Ook hebben ze een bijpassende passe-partout. Daarmee maak je jouw foto helemaal compleet, afgestemd op jouw interieur en wensen.
Wil je het inlijsten liever laten doen? Dat kan bij een Limited Edition of Signature Edition. Neem dan contact op voor een vrijblijvende prijsopgave.
Wat is het formaat van de print?
Het formaat is aangegeven op de bestelpagina. Zowel de buitenmaat (het papier) als de binnenmaat (de fotoafdruk) staat hier aangegeven. De foto's worden altijd voorzien van een witrand. De handtekening staat rechts onder de afdruk, in het witte gedeelte. Hou er rekening mee dat wanneer je een standaard passe-partout besteld via BGA, de handtekening niet meer zichtbaar is. Klik hier voor de maattabel zodat je een goed beeld krijgt van hoe groot jouw foto is.
Welk papier en inkt wordt gebruikt?
De foto's worden in eigen atelier afgedrukt met pigmentinkt op speciaal fotopapier. Pigmentinkt kenmerkt zich door een zeer lange levensduur en een goede bescherming tegen vervagen. Het fotopapier heeft een semi-glans. De specificaties van het papier staan beschreven in de artikelspecificaties.
Moet ik de foto beschermen tegen zonlicht?
Verkleuring van foto's kunnen altijd ontstaan door invloeden van buitenaf. Een foto blijft langer mooi wanneer je deze niet in direct zonlicht hangt. Met een glasplaat of acrylplaat gaat je foto langer mee en bescherm je de foto tegelijkertijd tegen stof en krassen.
Waarom zijn de kleuren van mijn foto anders dan op de website?
Iedere foto wordt met de grootst mogelijke zorg afgedrukt. Het soort papier en het licht waarin je de foto kijkt, kunnen ervoor zorgen dat de foto andere kleuren heeft dan wat er op je scherm te zien is. Daarnaast geeft een beeldscherm licht, terwijl je een afdruk bekijkt via licht wat op de foto valt. Kleurverschillen zijn daardoor nooit te voorkomen.
Cadeaubon
Heb je een cadeaubon of kortingsbon ontvangen? Gefeliciteerd! Maak je bestelling compleet en voer je code in op de afrekenpagina.
Voorwaarden en Privacybeleid
Bekijk de voorwaarden en het privacybeleid.